-.-

Elin om tack:
Nej det är inte det som är grejen. Dåligt upplagt av mig så ber om ursäkt för det.
Om jag säger så här då, varför tävlar du när hästen behöver SÅ mycket mer dressyr plus att du själv behvöer det. En musklad häst är väl ändå bättre än en omusklad? Det är inte för att vara elak, ren fakta.Hästen behöver muskler helt enkelt, och med rätt dressyrarbete bör både dig och hästen så kommer det gå så mycket bättre mut på tävlingar.


Svar: Vad vet du om hur mycket jag tränar dressyr ? Tyckte ändå du är elak när du skrev så där.
Det var inte snällt för 5 öre. Tänk lite mer innan du skriver något. Föresten har du sett oss i verkliheten ?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skit i henne bah!

Som jag skrev på förra kommentaren, hon kan nt bedömma sånt efter bilder !

2010-08-10 @ 18:44:33
URL: http://nhx.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag har sett er i verkligheten. Men ska inte skriva mer borde vara bra med konstruktiv kritik liksom. Menade det inte som ett personligt påhopp men detär så. Grunden för all ridning är dressyr och utan det går det inte i hoppningen!

aja lycka till

2010-08-10 @ 18:57:32
Postat av: MagicPower@bdb

Skit i henne, man kan faktist inte bedöma efter bilder:)

2010-08-10 @ 20:18:14
URL: http://enponnyryttaresblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0