:)))

Hjälp :o vart är alla ?

Har 25 besökare idag men asså det är ganska dött på kommentarer över allt och ingen laddar upp bilder på bdb ?

Dog alla ?


Jag borde börja fixa massa till tävlingen men asså jag är inte taggad ?
Måste i alla fall putsa på min stövlar det andra har nyligen blivigt putsat så det behös inte göras något med :p

Funderar på att ta kort i "mitt stall" är det intressant ? :D

Varit ute och gosat med Cocktail en stund han verkade ganska deppig ? :( <3
Tror det kan vara för han inte har någon kompis :( Gnäggar och spetsar örona jätte mycket när han ser mig :)<3



Bara för att jag gillar olas nya låt :$

Kommentarer
Postat av: jessica

du har inga kommentarer för att din blogg inte är särskilt rolig att läsa :( släng upp lite outfits och vad du gillar, det brukar locka läsare ;) <3 och gärna lite bildbomber ;D

2010-08-11 @ 14:40:53
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ofta det inte är lag på att hästar nt få vara själv?

Ett tag går säkert men tänkte över längre tid..

2010-08-11 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0