:)

Jag har varit och fiskat i helgen och det var helt okej ;) Hade varit roligare om man fått fisk men a xd

Mamma fick en fisk sen fick vi igen mer. Vi skylller på ett par familjer som tog upp hela bryggan och tog all fisk där -.- (vi fick inte va där för dom typ)

Men vi hade det mysigt (A)
Hihi vi satt ute på en mosse(?) typ och grilade korv sen på kvälllen :D sen kom det några killar förbi och skulle hoppa över en litet vattendrag där då gick en kille en annan väg pappa bah det går inte att gå där och då sjönk han och jag dog av skratt HAHAHAHA blött upp till middjan var han xd

Men jag tror inte jag kommer vara så uppderad här på bloggen nu. Jag orkar bara inte.

Kolla min bdb och jag ens orkar uppdera där. Vi får se :)

Choo :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0