jj

Höhö dålig uppdatering :)

I lördags vare en la niceig dag :D
Shopping med magda i v-ås först :D

2 bh:ar och ett par jeans tihgts (?) :)
Ångar att jag inte köpte en kofta och linnen :( Buu men behöver vita ridbyxor och såna är dyra :(

Sen på kvällen vare kolsva natta den var ju la tråkig :( Haha Mickis och jag träffade lite roliga folk sen åkte vi krausell men måste säga att man slössar bara pengar på igenting så (A)Vi kollade film sen på kvällen/natten ;) ASSÅ MICKIS SOMNADE DU ? :D hahah du verkade lite trött ? (aaa')

I dag så har jag varit astrött :O sov till 11 kanske sen gick jag upp starta datorn internet  försvann käka frukost sen gick jag och la mig i sofan och somnade :oo vaknade när det var mat (a) haha

Orka inte dra på allsång då jag var fett trött så drog ut och red istället :) det gick både bra och dåligt orkar inte skriva mer borde sova nu så godnatt :))


Kommentarer
Postat av: jagärbäst

HAHAAHHA, jag sov bara nästan (AAAA)

2010-08-23 @ 15:20:48
URL: http://mikaaelaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0