mm

Resultat :) Bysala rk

Dressyr:  Cocktail var grymt duktig för att vara han men typ innan sista galoppen hoppar någon ner på läktaren och då är jag precis vid läktaren så cocktail flög och blev EXTREMT spänd resten av pogramet :( Men det var sämst domare som var assnål.
Hoppning:
Han dampa på framhoppningen. Hahaha jaja gick in på banan och körde som vanligt :) Kom runt grunden utan fel :)
Omhoppningen körde jag allt verkligen :o och fick 4 fel derför -.- cp jag är. Hade jag nollat hade jag blivigt placerad jaja vi kommer igen :) Pööss <33


Fin ponny, dålig ryttare.

Kommentarer
Postat av: malin

vad för %? :)

2010-08-24 @ 18:57:38
Postat av: malin igen

sry om jag säger det här, men vänta dig inte att alla domare ska döma lika extremt högt som dom gör på köpings klubbtävlingar , då kmr du tycka alla är snåla haha ;)

2010-08-28 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0