ridtur

Ni är sjukt dåliga på att kommentara :(hahha

Dagen var chill (y'

Hade Sve/Eng, No och so(hi) sen slutade vi kl 11 (Y) :D

Hade so prov och det gick typ bra ;p hoppas att det vissar sig på resultatet också ^^
Sen drog typ hela klassen och käka kebab (y' (åh jag som skulle banta -.- hahha)
Sen var jag med Mickis en stund sen cyklade jag till stallet (y'
Duktig jag känner mig (A) hahah

Det gick super när jag red :D Först var han lite cp sen lungade jag ner mina händer (a' dom vill gärna späna sig och dra för hårt.
Han gick jätte fint. Jobbade till och med med ryggen :D <3 I galoppen fick han längre form än han brukar :D
Han har blivigt SSSÅÅÅÅÅ duktig <3

Du ska jag försöka hitta en BRA dressyr tränare sen är vi igång i dressyren också (y' hihii




Kommentarer
Postat av: mikaela

nyyy blogg, fast jag har kvar den andra som mera "vardags blogg" och den nya: baradjur.blogg.se är min "djur" blogg :D

2010-08-31 @ 22:25:04
URL: http://baradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0