skola

Skola i dag

Ea: gick promenad
Matte: Aa man fattar mycket. Thomas frågar till mig: Du får säga till om du inte förstår. Så klart vågar jag inte fråga :s tror typ alla andra ska tror att jag är aströg :o
Språk(engelska): Kollar konstig film som man ska skriva om sen och det är med engelsk text = jag fattar nada:p
Svenska: Hahah asså bodel xd Vi spåra ur lite och Bodel vart lite sur fast sa inget så ingen fattade det typ (A)
Lunch: gick att äta men typ äckligt
Musik: Mervi? var typ ganska chill :) och jag är typ elit på gitarr(bas) haha :D

Nu ska pållen ut på en tur i skogen :D <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; tjaaaa bög :D

aaah vi går la på kvällen, meen du.. vi kan ju fixa oss hemma hos mej för inga hemma dååå typ ;)))<3

2010-08-20 @ 15:56:21
URL: http://mikaaelaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0