skola

Första dagen i skolan.
Tillbaka till där vi slutade. Plugg, läxor och en hela massa skitt.

Fick schema hos thomas gick igenom ändringar.
Som tex.
* Min hatlärar är tillbaka (som tur va har jag inte henne)
* BÄSTA svenska läraren har fått cancer. :(
* Hans vikarie heter Boel (HAHAHAH) typ inte min still vill ha vår gamla (eventuellt kommer han tillbaka och sätta slut betyg :'') Hoppas <3 )
* Vi har so med två olika lärarer i veckan :o (har då den jobbigast läraren HELA ÅRET )
* Vi har musik (också med en lärare som hatar mig)
* Kommer ha bara Engelska på svensk/engelskan. Alltså 6timmar engelska i veckan.:o

Schemat var okej.

Började med riktiga lektioner kl 10

Första var
Svensk/Engelska
Lunch: gick att äta
SO(geografi): Bara börja jobba -.-'
Eng: Gick igenom vad som händer med engelskan kommer köra gärnet för att alla ska klara G.
Sv: De kom och dela ut skåp nyklar halva lektion typ eller ja hon snacka lite också. Sen började vi skriva en hälsning till vår svenska lärare som har cancer.

Sen slut. Skåpena är najsiga :D Bigga och bra :D

Nu ska väl pållen ut på en tur :) Om han inte får vila får se (A) haha är sugen att rida men har glömt bort när han vilade sist :o tror det va i helgen ? ^^ haha kanske är dax xD bra koll XD
Han ska i alla fall få en mysstund och bli borstad :)


Favorit bild :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0