SNYGGING PÅ BILD

Min dag blir typ nice :D

Ska nog tvinga mamma att skjussa mig till stallet :D

Jag ska:

*Måla bommar
*Smörja allt
*Rida
*Duscha Cocktail
*Packa allt
*Gå promenad efter jag duschat han


Det händer typ för mig :) sen ska jag sova TIDIGT idag (A)(A)(A) hahaha

har sagt det två dagar i rad nu (AAA) första dagen somna jag kl 4 andra typ 1-2 (AA) haha


Har ställt klockan varje morgon så jag inte ska sova i hundra år och det har känts segt men ja....


Ni får en bild på min älskling <333


Kommentarer
Postat av: Frida

jättefin bild! :D

2010-08-08 @ 11:48:20
URL: http://horserider.blogg.se/
Postat av: michelle:D

Fan vad fett bild ;P

gilla den staarkt :D <3

2010-08-09 @ 14:01:15
Postat av: Nathalie

Älskar verkligen din ponny!!

Så SJUKT fin! ;'O

2010-08-17 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0