söthest

Skola igen. Nu är det bara en dag kvar sen helg och då blir det MAGDA :DDDDDD<33333333333333


Sovmorgon till 9.15 gick upp 8.20 :) Riktigt skönt :) Vaknade kl halv8 och tänkte på alla som gick till skolan då sen somna jag om ;DDDDDDDDDD

So(hi): Eva snackade och sen gick igenom prov.
Sv: Asså jag typ gjorde lite.
Uvp: snackade om en cp dag vi ska ha nästa vecka och jag ORKAR inte den. Får jag damp grupp är jag hemma.
Eng: Vår grupp är nice och vi har typ kul på lektionerna x) haha
Lunch: gott :) fast maten tog slut. TATTAR SKOLA
Idrott: REGNADE -.- hade uppvärming sen fridrott. Fick deröm för att jag spring bra x) haha Hatar ju min spring stil xd vi fick sluta en halvtimme innan för det rengade bara mer och mer.
Matte: Den var helt ok fasktist ;)

Nu ska jag ut och kolla Cocktails sår :) får se om jag rider efter som finns STOR risk att han trampar upp det igen eller får in lera. (jag har kompress på och sånt men den sitter inte så bra ;s)

PÖÖSS ;D<333



Snygg hest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0