hihi

Idag blev det äntligen en ridtur :) Orkade inte för vi hämtade Cocktail så sent (hade tänkt rida innan vi flytta honom) sen när han kom hit ville jag inte ta ut han dirr och rida.

Mamma tyckte jag skulle ta med hundarna jag är snäll och gör det.
Mamma följer med till skogen vi släpper hundarna Linus följer med men inte simba så jag kopplade honom och sen tänkte jag släppa honom.
Linus försvann efter ett tag för jag orkade inte skrika på honom hela tiden. Suck villken dryg hund -.-
Mamma ringer och säger att han har kommit hem. Det börjar åska så jag ville inte rida längre och simba var livrädd för cocktail och om jag skulle släppa honom skulle han dra hem så jag vände hemmåt.
Mamma sa när hon ringde att jag kunnde släppa simba så han också kunde springa hem i fall jag inte skulle rida mer så det gjorde jag men han drog till skogens slut och väntade där :')
Jag hann inte rida så länge då typ 10 min-.- Så mamma släppte in mig i hagen så vart det ett litet dressyrpass fast mest i skritt och lite trav ;) Super duktig ponny <3 Gjorde assnygg skänkelvikningar i trav och allt :) Testade göra skolarna med honom det gick ganska bra för att vara första gången ;)

Men ja min ponny är snyggaste dressyr/hopphästen <33333



fin uttjatad bild.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0