-20 ute. 17 plus inne. INTE OKEJ

Godmorgon bloggen.
Jag gick upp för en timme sen men ändå. Älska lov <3
Mamma ringde och väckte mig för hovslagaren hade inte fått igång bilen så hon kommer imorgon i stället.
KulJul. Jag vet inte om jag kan rida idag heller vill men så sjukt himla kallt.
Inte så snällt mot hästen. Funderar på att åka dit och kanske träna lite NH och sen får hästarna gå in tidigt idag.
Eftersom det är kallt. Cocktail hade frysigt igår med två täcken så idag får man mer hö annars vet vi inte hur vi ska göra med min fryslort. Haha
Efter jag varit i stallet i alla fall så ska jag till köping och träffa världens bästa magda :D<3
Nu orkar jag inte skriva mer.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0