Älskade sur ponny :)<3

Tjo ;D
Dagen har varit okej.
Ursäkta att jag blev lite arg tidigare idag. Men jag  hade skäll att va det.
Skolan idag:
Ea: Får veta vem som blir Lucia. Sen lyssna på musik och sitta på fb.
Matte: Gjorde ett gammalt nationellt prov. Den del det är problem lösningar.
Sv/En: Kollade på en film. Haha började kolla på den när hennes son var med. Så vi sitter och kollar på barnfilm nu :)))
Sv: Gjorde ingenting. Lämnade bara in en sak.
Lunch: gick att äta
Musik: Hade uppspelning. Det gick åt skogen....
Sen skulle det va boxercise men den var inställd :( Var nå fel i gympasalen.
Jag och mamma åkte vid 4 och tog in hästarna sen skulle vi lämna Jockes salami korv.
Då blev vi bjudna på fika :) Så där stanna vi till halv 7 (A) haha
Det var jättetrevligt i alla fall !
Fick ju träffa Maja också :')
Nu har vi ätigt Hamburgare och jag kollade bara lite på idol sen nu sitter jag på mitt rum för jag orkade inte kolla mer. Haha
Så himla sööööt :')<3
Ibland undrar man alla skulle reagera om man bara försvann och kom aldrig tillbaka till jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0