Cocktail <3

Hej bloggen. Kom nyss ut från duschen.
Har varit i stallet nu :) Fanns inget att äta innan jag åkte dit och har inte ätigt än.
Är så sjukt hungrig. Mamma ska beställa en pizza snart <3
Haha, bantningen tar vi efter nyår (Y)
Jag red i alla fall ut i dag och testade även lite nya saker.
Red med vanliga achemtränset och sen bettskivor.
Det funkade väldigt bra på han. Sen dressyrsadel <3 haha
Vi red åsby rundan. Den är kort men finns en väg där man kan trava och galoppera på.
Nu är det massa snö där. Men jag har ridigt lite på den hela tiden så det är en stig upptrampad där.
Så det är inte djup snö. Helt prefekt. Han älskar även den stigen.
Taggar som tusan och sen är det bara hålla i sig och hoppas han stannar någon gång (A).
Jag red ju utan martingal också och jag älskar den känslan.  Innan jobbade jag honom i skritt.
Då det är asfalt under snön. Han var så fin. Jag ska fortsätta rida med bettringar och se om det hjälper.
Har läst att det ska göra hästen stadigare i munnen och cocktail är ju väldigt ostadig så :)
Jag hade bilder på min ridoutfitt men mobilen sitter på laddning och ja. Hoppas det går bra i alla fall.
Racer ponny <3

Kommentarer
Postat av: Jill :D

Du menar väl bettskivor? :D

2010-12-30 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0