:)

Dålig uppdatering men jag har haft fullt upp hela dagen nu med.
Jag sov ju hos magda i natt. Jag fick skjuts av dom till stallet (dom åker ändå förbi vårat stall när dom ska till stallet). Jag fixade allt i stallet så kom mamma så red jag ut och mamma gick med. När vi var på första vägen så hör vi helt plötsligt en bil bakom oss. Så vi kollade bak då hade jocke kört i diket. Jag dog typ av skratt (A).
Det gick sisådär och rida. Jag red med remontnosgrimman och den sitter för löst men jag tänkte testa.
Han kunde gapa lite för mycket med den. Men ja jag tror att han har ont i munnen eller något.
Får se om vi kanske kollar hans tänker då han ska vacineras.
Ni ska få se en bild på han i remontnosgrimman :D
Han är assöt i brun dessutom. <3
Puss <3

Kommentarer
Postat av: elisabeth

du får göra hål i den, bara bra om du vill göra det för jag har inte orkat gjort det för den e typ förstor för ribban med så bara att göra hål i den så bilr det lättare för dig att känna efter om han funkar i den dom blir jätte jobbiga om den sitter för löst så gör hål i den så den sitter bättre!

och jag lovar du får göra hål i den! <3

2010-12-24 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0