:)

Saknar tävlingarna nu i vinter tid.
Alla tävlingar börjar typ i mars april. Det är en dressyr tävling i februari som jag har tänkt jag ska åka på.
Lite för att känna på för tror nästa tävling är första omg i div 3 :)
Jag taggar för att bli dressyr ryttare :D haha
Nej men jag har räknat ut att jag kommer få börja om ganska mycket med hoppningen.
Då cocktail inte hoppat på länge och han tappar väldigt mycket då han inte hoppas regelbundet.
Både hoppträningarna och dressyrträningarna börjar andra veckan 2011 tror jag.
Så vi tar lite lov och racear runt och leker upp komdisen nu :)
Hur laddar ni inför tävlingarna 2011 ? Vilar hästen ? Hård träning?
Två bilder från två underbara stunder :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0