Film och ponnysaker

Usch vad dålig uppdatering och tråkig...
Så dåliga idèr just nu.
Kan i alla fall tipsa denna hemsida. www.ponnypop.se
Dom har roliga gulliga saker. Massa rosa och ljus blåa saker.
Finns lite saker jag vill ha där men tyvärr finns inte mina pengar....
Ska spara till en hjälm och sen finns det saker som är mycket viktigare än typ schabrak.
Jag har i alla fall kollat på Wallander Mörkret. Sorgligt att verkligenheten är lika...
Jag måste rekommendera starkt alla wallander och beck filmer <3
Älskar såna! Vissa är astråkig. Vissa är så bra att man kollar ut dom så dom också blir tråkiga (A).
Jag ska gå och sova snart tror jag om jag orkar haha.
'
Lite saker därifrån. Gillar sakerna starkt. Älskar tröjan <3 Jag har faktist ganska mycket Moutian Horses grejer och älskar dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0