Hihi

Igår blev det inte så mycket uppdatering. Jag fick verkligen damp för att inte Msn och Facebook funka.
Så jag stängde av dataron och kollade tv resten av kvällen.
Pluggade inget igår! Skönt men jag har massor kvar haha
Kan ju skriva om ridturen. Jag red på gärdet med snö. Så galet kul. Han har varit riktigt bråkig nu när vi suttigt i gång honom. Liksom varit i mot arbetet men jag fick till det och åh va snygg han är då <3
Vi behövde verkligen den där vilan. Jag tyckte knappt det var kul att åka till stallet. Nu älskar jag det.
När jag skulle galoppera i dag drog han gärnet och typ skena nästan och jag var inte riktigt berädd. Haha
Jag får inte samma kontakt när jag rider utan martingal. Men vi kämpar på det.
Jag galopperade i många varv i snabb galopp inte sken då. Så han blev av med lite energi.
Tog lite trav och testa att ta en galopp med form igen. Det gick super i vänster men höger fick han en tendens att dra i väg. Men jag bröt av när han börja dra och det funkade. Då nöjde jag mig.
Vi ska ju ändå träna i morgon. Är så himla taggad.
Nu ska vi nog dra och natt fodra.
Puss (L)
Snygga lilla dressyrponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0