Jullllll <3333

Julafton är mysig <3
Vaknade och åkte och släppte ut hästarna. Åkte hem och sov till 10 åkte till stallet igen och så fixade allt så fick cocktail sin julklapp. En julklapps tårta <3 Han ska få något mer under mellandags rean.
När vi kom hem fixade vi oss och åt mat. Öppnade julklapparna och sen åkte vi till min moster i Nora.
Där har vi fikat, gullat med lilla Linnea. Tomten kom och så fick vi lite mer packet. Sedan åt vi gröt och åkte hem typ.
Jag mådde inte så bra så det är sjukt skönt att vara hemma.
Detta har jag fått:
*Presentkort på Gina Tricot 200 kr
*Presentkort på Hööks 300 kr
*Presentkort på Granngården 200 kr
*Presentkort på H&M 150 kr
*En bok
*Mobil sony Eriksson x10 mini pro (fast vi ska byta den till x10 mini vill inte ha med tangentbord)
Hoppas ni har haft en underbar Jul <3
Imorgon ska vi till min mormor och morfar och äta mat och ha lite julklapps byte. Vi ska ha med två julklappar för 15kr och sen ska vi köra en lek med dom klapparna. Asroligt tror jag det blir :D
Pöööösssss


Så himla söt <3

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ha tangentbort mke bättre och lättare att skriva!

lätt tangentbord!!!!

2010-12-24 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0