Kul liv

Sorry för dålig uppdatering.
Igår var det först skola sen följde Elisabeth med mig hem.
Vi checka film sen drog vi till stallet och tog in hästarna där.
När vi kom hem började vi fixa oss och så. Vi åkte med min mamma in till köping vid 6.
Drog och köpte 4 power king. Haha, vi typ satt och dog av skratt inne på hemköp.
Vid 7 kom Malin så vi drog och käka kebab. Bettan hade lite små problem som vanligt.
Verkligen askul. Efter det visste vi inte vad vi skulle göra så vi gick runt lite först sen drog vi till donken.
Vi typ 10 kom mamma och hämta mig.
Kollade på ett pogram på tv:n sen gick jag och la mig. Så himla trött.
Idag sov jag till 11 halv 12.
Det finns ingen frukost hemma så är jättehungrig. Åh -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0