kul

Skolan idag var bajs. Haha
Dissade sovmorgonen och gick till skolan fast jag inte orkade.
Skulle plugga och hjälpa elisabeth med en sak.
Somnade typ på genomgången lite på so:n sen. haha
Gjorde ett engelska läxförhör och jag klarade det precis :D
Fick precis så många poäng man skulle ha för att få G.
När jag kom hem åkte jag med mamma och pappa till stallet. Dom skulle och köpa julklappar.
Jag fixade allt och tog in hästarna och sen jag gick ut och red. Så kommer Sara med bilen.
Så berättar hon att Cocktail hade varit svullen på alla fyra ben men extra på höger fram.
Kul att man får reda på det när man redan är ute och rider. Han var inte svullen innan jag gick ut.
Jag hoppade av och kollade igen. Jag har ganska svårt att se om bena är svullna jag såg inget då.
Men jag skrittade en sväng i alla fall.
Sara trodde det kunde vara från träningen i går. Kan säkert ha varit så eftersom han snubbla till på träningen.
Jaja, nu orkar jag itne skriva mer.
Pössss
Jagärsåsämst.Villbaraditbästa<3Älskardig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0