pöss

Helt slut efter den här dagen...
Gick upp kl 9 var inte  så jätte trött men det kom sen...
Åkte till köping eftersom vi skulle stå på en marknad där.
Vi fick plocka upp och sen öppnade allt kl 11. Börja komma lite folk då.
Jag, Elisabeth och Ali skulle bara var där till kl 12 men de som skulle komma sen kom aldrig -.-'
SÅ HIMLA ARG JAG BLEV DÅ -.-
Så vi fick stå och frysa till kl 3 istället :(
Så sjukt kallt så vi höll på att dö.
När jag kom hem åt vi och nu sitter jag på mitt rum och är ganska frusen fortfarande men är bättre nu!
Läste lite på no provet vi har på tisdag men jag somna då typ :(
Nu orkar jag inte skriva mer.
Bloggen är galet tråkig när jag kan skriva om ridturen tex eller om hur cocktail går eftersom han inte rids nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0