Puss på kvällen dagen <3

Ojoj, nu är jag hemma. Helt slut.
I går kväll var vi ute och gick till vi frös så mycket så vi har tvugna att gå in. Haha
Asså jag var ju hos en kompis och så var en till kompis där.
Idag gick vi upp kl 8. Inte okej för fem öre. :o
Vi fick skjuss till v-ås kl halv 10 typ. Trötta jag somnade så klart i bilen. HAHA men elisabeth väckte mig -.- -.-
Vi shoppade loss jätte länge. Mina presentkort vart tomma plus massa pengar jag fick av mamma och pappa.<3
Vi gick på fik och drack asgod choklad åt mat och resten kollade vi i affärer.
Det var riktigt kul jag kom hem med det här:
Den är orange i verkligeheten. haha
Det var det :) Jag är nöjd. Vi vill jag till granngården och hööks och få bort mina presentkort därifrån.
Hopps ni inte tröttnat på bloggen. Jag har ingen anning om vad jag ska skriva blir ganska tråkigt då.
Puuuuusss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0