Ridtur

Vi kör på dagens ridtur först då jag måste ladda in bilder till andra inlägget.
Spännande!
Haha, jag red ut med 0 fantasi. Red med hoppsadeln och tror på allvar nu att hoppsadeln sitter helt åt skogen eller så är det något i hans mun som är irriterade. Tandläkaren ska besökas vi ska bara få pengar till det.
Vi behöver kolla upp sadeln också. Tror vi köper en begagnad läder sadel. Annars kan det vara.
Blä på syntet sitter inge bra på hästarna.
Jaja, jag red lite fram och tillbaka på vägen då jag inte orka rida iväg. Men det vart alldeles för lång tråkigt så jag red i väg och kom till ett ställe där det var mycket snö men väldigt lös.
Jag skrittade fram och tillbaka där sen släppte jag honom. SJUKT HIMLA GALET KUL.
Asså jag vet alltid att jag får stopp på honom någon gång. Så jag älskar när det går lite för fort ibland (a).
Lite galna i bland. Men vi körde på kanske två vändor. Sen skrittade vi tillbaka. När vi kom på en väg så körde jag gå fint = springa lite fortare ett tag. Det funkar väldigt bra när han är på spring humör (y)
Imorgon om jag hinner rida ska jag rida med remont nosgrimma. Får låna min kompis assnällt (y)
Tack så mycket för det :)
Sommar <3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag är asa mega snäll!!! ;D;D<3

2010-12-20 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0