Ridturen

Idag kom somsagt bettan när jag red. Jag red först med vanligt träns och bett.
Han irriterade sig jätte mycket på något. Då kom jag på att bettet satt alldeles för långt upp.
Jag tog ner det men det hjälpte inte. Jag trodde då han hade ont i munnen eftersom bettet hade settat för långt upp i går på träningen också. Men jag testa rida med hacket. Det gick inte heller så bra. Han var jätte stressig och så.
Han lugnade sig efter ett tag och då slutade han "slå" med huvudet.
Jag red på gärdet och bettan fick även testa honom. Det gick jätte bra för båda.
Mamma tog även kort. Blev jätte fina bilder men jag har inte redigerat och sånt med dom så ni för se dom imorgon.
'
Smakprov från bilderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0