Så nu kommer ett nytt inlägg

Ganska tråkigt inlägg kommer det här bli. Haha
I dag i skolan (ja det handlar om skolan (y' ) hade vi julpyssel dag.
Man får välja olika aktiviteter. Jag hade valt tre olika.
Scrapbooking, julpyssel och film.
Scrapbookingen var helt klart roligast. För den som inte vet får man göra olika slags kort. Det är jätteroligt.
Jag är inte alls någon pyssel människa men det här är roligt.
Jag gjorde dessa kort.
Innuti -->
Dom här gjorde jag på bildlektionen eller förra året på den här dagen:
Innuti --> 
Dålig bildkvalite ;s

På pysslet var det galet tråkigt. Där gjorde man såna där saker som ligger och skräpar eller som slängs så fort man kommer utanför dörren HAHA.
På filmen kollade vi på Tomten är far till alla barnen. Har sett den förrut.
Men asså den är så sjukt så den blir rolig HAHA
Sen vid 2 fick vi sluta (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0