Söt ponny (L)

Fått en kommentar där det står varför vill du så gärna ha röda benlindor?
Det så här cocktail passar så sjukt bra i rött och det skulle passa asfint till vår tävlings outfitt =)
Jag har varit och rida idag och nu är mormor och morfar här men jag orkar inte vara så social (A)
Det gick siså där att rida. Han verkade irriterad på mig när jag tog i hans mun.
Jag kollade efter i hans mun så han inte hade något sår. Jag hittade små röda prickar där.
Någon som vet om det är sår eller något ?

Red även med remontnosgrimma och han verkade inte trivas så bra med den men jag vet inte.
Vi red i alla fall ut i skogen det är sjukt kul och i dag var han väldigt pigg.
Vi körde race upp för en backe en gång han var helt död när vi kom upp xd Och då hade jag hålligt i mot xd
Men nu ska vi fika puss <3
Mobilblogga funkar inte :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0