Västerås!

Varit i v-ås idag. Fast först kom hovslagaren och nu har äntligen cocktail snösulor :)
Det har gått väldigt bra utan tills nu då det börjar bli mildare.
I v-ås skulle vi kolla om jag vill byta min mobil men jag kom fram till att jag ville ha den jag fick.
Denna alltså:
Den är grym! Mitt nya numer: 0768794173
Sen när vi va i v-ås var vi på hööks också och kollade om jag hittade något men jag blev grymt besviken när inte dom är röda benlindorna fanns så då fick det vara.
Vi åker väl och kollar där snart igen om jag hittar något :)

Kommentarer
Postat av: e

jag var och på hööks i dag, tor jag såg ett par röda fast de hängde typ vid longerings grejer, skulle köpa typ ganska mke på hööks men inget fanns allt var typ borta så jävla dåligt!!

2010-12-27 @ 20:24:06
Postat av: e

jag var och på hööks i dag, tor jag såg ett par röda fast de hängde typ vid longerings grejer, skulle köpa typ ganska mke på hööks men inget fanns allt var typ borta så jävla dåligt!!

2010-12-27 @ 20:24:43
Postat av: Anonym

varför vill du så gärna ha röda benlindor?

2010-12-28 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0