Favoponnysar :)

Tänkte skriva upp lite hästar jag tycker är VÄDLIGT fin och verkar roliga att rida :)

Blir ponnysar bara ;)

1. Corona (Ronna)
En häst jag jämt tyckt varit GRYMT fin och verkar asrolig att hoppa :)

2. Hannibal (fjordyy@bdbs häst, hennes blogg hoppteamet.blogg.se :D)
Så himla fin fjording asså ;o Älskar den verkligen :D

3. Sessan
Underbart söt ponny :) Verkar också rolig och busig att rida :)

4. Destiny (Jacob från ponnyakutens häst)
Också en grymt charmig ponny :D


Dom står typ i ordning :D
Det finns massor av fler SÖTA extremt fina ponnysar som tex. Rebanna med flera :D

Skrev ju inte med cocktail men han är bäst och underbarast :D<33333

Kommentarer
Postat av: mikaela

aawwiii, sessi och destiny är sötast (A)<3

2010-07-11 @ 00:54:36
URL: http://mikaaelaskoglund.blogg.se/
Postat av: Amanda Wikstrand

Åh, Ronna ! :D <3

2010-07-11 @ 20:47:14
URL: http://teamvovve.blogg.se/
Postat av: Alma

Är Sessan en shetlandsponny? För min kompis har en shettis som heter Sessan & ser ut så där ^^ Som sommarhäst då alltså xD

2010-07-14 @ 10:26:00
URL: http://zantabus.blogg.se/
Postat av: malin

svarar jag ist, haha.

nä, sessan är c-ponny, vetinte vilken ras riktigt, det vet nog emelie elr mickis bättre.

men inte shettis iaf ;)

2010-07-14 @ 12:35:21
Postat av: Emelie

Svart till Alma:



Sessan är inte shettis som malin skrev :)

Hon är okänd, mickis sa (tror ja) att hon kanske hade litelite arab i sig :) Själv tycker jag hon ser ut som en conemara (?) (A) hhaha men man vet aldrig :p

2010-07-14 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0