Ridolycka.

Igår kom det ÄNTLIGEN regn som sagt :D:D

Testa ta in cocktail i en bod där vi har alla häst saker :) det gick super :p Lite spänd bara XD

Jag red ut när det förfarande regna lite menmen det var skönt :)
Red ut på ängen (osmart)
Red dressyr :) I början var han jätte tjurig och ville inte alls jobba ;p
Jag var lite arg (a' Då skärper han sig och går som jag vill :D
Jag red på en volt ganska liten ;p Travde :) Låg form Vet inte om den vart så lång menmen
Han var skitt duktig :D
I vänster varv gick det super :D<3 bytte till höger fick jobba ett tag innana han gick lika fint där :)
Han gick inte i så låg form i höger men han har svårt för det ;9 jobbar jätte mycket när vi rider ut med högerställning och det blir bättre och bättre :))))

Sen till galoppen ;) Han gick inte i lika låg form i början men det blev bättre :D Men bakbena var långt i väg ;O
Det gick åt skogen ;s Vi red på lilla volten (osmart) det var blött så han tappa bakbena när jag inte höll om ordentligt ;s sen glidder han och går typ omkull ;o (skitt läskigt ;o) Jag slänger mig av och han kommer upp.
Han haltade inte så hoppade upp ganska fort :)

När jag kom hem så var benet lite svullet men inte så mycket så han fick gå ut i hagen igen :)
Mamma sa att det inte va svullet i dag så hoppas inte det blev något :)<3

ÄSLKAR DIG COCKTAIL <3


Kommentarer
Postat av: Wilma pettersson söder

läskigt

2010-07-15 @ 18:29:17
Postat av: Johannna

Det är läskigt när hätar går omkull :'s

har varit med om liknande, efter ett hinder. Det var typ bara 30 cm, men jag tror att Cleo(Hästen jag red) gled med framhovarna när vi gick omkull. Men innan hon gick omkull slängde hon av mig så jag inte skulle hanma under! En helt underbar känsla :'')

Hon fick skrubbsår på mulen och ett sår över ögat, inget farligt ;)

Men hon lixom landade på sitt huvud så halsen var typ vänt som ett U, jag trodde hon hade skadat sig allvarligt!

Men inget mer än bara såren i ansiktet ;)

Jag sträckte bara mina armar som gick bort efter några dagar ^^

2010-07-16 @ 10:38:33
URL: http://perfektexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0