tävling

Min ponny var helt bäst i dag :D <3

LD: svårt att veta hur långt det var kvar till jag starta men värmde upp sen skritta väldigt mycket :)
Framhoppningen gick också bra :D INGEN VÄGRAN :D *happy emelie* Var oskäker på räcket första gången men sen flött det på :D Det var jätte fula hoppa på framhoppningen menmne (a'
På banan: Gick och kolla några hinder sen start :) Var lite oskäker på första men klara det. Drog som bara den till tvåan sånt sug i bettet skulle man ha hela tiden :D sen hoppa vi trean sen rev vi fyran :( Tror jag kom lite snätt mot det kan vara derför han rev menmen ;) sen hoppade vi resten av banan utan problem :D:D
4 fel :D

Och nu får cocktail sommarlov :D skritt i morgon och kanske en dag till :) sen vila i två veckor typ :D

Nästa tävling blir Kungsör tror jag :) Hoppar nog då LD och LD+5 :D hihi får se hur det går :) sen statsar jag på att debuttera LC i höst också :D (var grymt taggad att tävla LC i dag haha)


Bilden är från köping :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0