hejsan

Igår:
Drog först till västerås.
Med mickis.
Vi gick på hööks, hittade en borste (y') hah
Sen var vi på öppet hus på västerås ridgymasiet :)
Det var ju bra :)
Det var stor häst tävling där också så vi kollade lite på den också ;D
Drog hem och red sen in till köping och kollade Saw i 3D med Magda <3
Usch overklig film HAHAH lite rolig ibland och galet äcklig ibland xd
Men den var bra ;D spännande ;D
Sen dampa vi loss på kvällen.
Åt typ chockladpudding kl 3 på natten ;s haha

Idag:
Vaknade hos magda.
Vi åt frukost och sen bestämmde vi oss att rida tsm ;D
Så vi drog till våra hästar och sen mötes vi och red en sväng ;D
För mig blev det en tur på över 2 timmar ;D
Det var sjukt kul men galet kallt i slutet ;s <3
När jag kom hem tog jag tag i mina läxor så nu är No:n NÄSTAN klar och några matte uppgifter gjorda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0