sdeg

Massa trevlig uppdatering :D

Dressyrträning i morse :)
Det var en extra träning eftersom vi antaligen ska vara med i div3 ponny lag i vår.
Så vi tränade mycket på pogramövningar.
Så som få en volt i perfekt stolek och få till en bra halt.
Galet bra träning (y')
Verkligen värt att behöva gå upp strax efter 7. Haha

Efter träningen provde vi (Carloa och Marie) Maries dressyrsadel som hon ska sälja.
Den passade väldigt bra så ska ha den som lån över veckan för att rida iden och känna att den passar mig :)
Tror antaligen att jag kommer ta den (A)

Och imorgon ska jag rida Prego. Sara hade inte tid att rida imorgon så hon bah du kan väl ta Prego och så tar din mamma Cocktail så kan ni rida ut tsm :D
Så det ska bli kul :D hih

Nyss klippte jag mig

Så blev resultatet :D ahha

Nu orkar jag inte skriva mer Pöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0