Skola

Kom hem nu typ =)
Dagen har vart ganska nice (y)
All aktivitesdag och jag hade Yoga och Boxercise :)
På Yogan höll jag på att svimma flera gånger i början. Men det försvann så jag forsatte :)
Det var inte roligaste men MYCKET roligare än skolan så!
Jag, Agnes, Amanda och Elisabeth gick och käka kebab på lunchen då vi hade 2 timmar.
Sedan vare boxercise :D SÅ GALET ROLGIT ÄRE :D Men idag vare sjukt jobbigt.
Men det är så kul träning!
Haha jag och elisabeth sprang ut och rulla oss i snön efter två gånger :D haha
Sen duschade vi och byte om. Sen skulle vi få plugghjälp av Linda (y)
Det var sjukt bra. Men vi hann bara med halfäten av allt :(
Men nu har vi tips på vägen att kunna plugga bättre.
Nu ska jag plugga och försöka hitta på något roligt att skriva om på bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Rebeccah ((:

sv; Jag är inte så duktig på täcken men det svarta täcket från haglunds (Pr combo) är bra tycker jag utom att man får beställa en storlek större än vad dom har men jag tycker att det är varmt (:. Det är 300 gram så man kanske behöver något under sen när det blir jättekallt.

2010-11-30 @ 20:55:04
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0