Skola

Skola igen.....

No: Älska att ha no första timmen på en måndag-.-
Eng: Var med de stora grupperna. Ingenting blev gjort.
Slöjd: fixa massa med mitt ländtäckte (typ med texten på)
Lunch: gick att äta
Matte: Blä
Bild: Kladda med typ vattenfärg ;D haha
Idrott: var typ inte med

Drog hem och käka.

Åkte med mamma till stallet (L)
Gick med Cocktail och hundarna. Det gick bra ;D
Gick kanske i en 40-50 min !
Sen kom snälla bror och hämta mig :')


Hoppträning på onsdag <3
Lika nervös igen.... <3

Pööössss

Kommentarer
Postat av: elisabeth

va inte nervös det blir bara värre då tro mig, säåg åt dig själv och bestämm dig själv bit ihop och visa att ni kan att ALLT bara går om man vill, om det är hästar du älskar och hoppning kämpa på då ge inte upp för ni kan ni kan! tro mig det funkar bara man bestämmer sig för det man vill, (:

2010-11-08 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0