snö -.-

Usch för snön :(

Sara tog in hästarna i dag fast jag skulle det :)
Snällt :') men jag kom inte till stallet så tidigt att jag kunde ta in dom tidigare.
Åkte buss till stallet bussen var 15min sen -.- haha
Åh, vad härligt det var att gå i 1dm snö till stallet sen.
Mockade och fixa sen traska till en större väg.
Mamma vågade inte åka in med bilen där ingen hade åkt och ingen plogat.
Sen kom vi inte upp för backen med bilen så det var bara att gå hem därifrån.
Inte så långt men drygt.

Nu sitter jag här och har tråkigt :p

Kanske inte blir någon  hoppträning i morgon :((((((((((((((
PGA ÄCKEL SNÖN HATAR DEN SÅ HIMLA MYCKET USCH


Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHA, den är asful (A)

2010-11-09 @ 23:26:28
URL: http://mikaaelaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0