Tävling today

Tävlade på klubben idag.

Hoppade en 50 CR och en 70 typ med något idealtid.

Framridningen var han lite stel sen i går och väldigt spänd.
Det var massa småbarn som man var tvungen att akta sig för när jag red fram så kunde inte rida precis som jag ville.
Dom red bara på så det var bäst man akta sig. haha

50 klassen var han inte riktigt på så han typ stanna på första hindret och senhoppade han det stilla stående :)
Blev lite avbrott då jag var lite rädd att det skulle gå för fort.
(har inte hoppat på länge som var inte van med han racerfart haha)
Blev 0 fel och en CR rosett (L)

70cm Gick det mycket bättre.
Galet snabbt gick det men 0fel och jag är väldigt nöjd med ritten nu när jag tänker efter.

Vi kunde inte gjort bättre rittar etfer vår "svaka" :') <3

Älskade ponny <3





Pööössss (L)

Kommentarer
Postat av: becky :)

grattis! :)

2010-11-14 @ 18:20:11
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0