Tjo

Skolan tar kål på en :o
Skolan idag.
No: Thomas snacka massa
Eng: Gjorde inte mycket men vi snacka om massa.
Slöjd: Är klar med täcket. Men färgen hann inte troka xD
Lunch: blä
Matte: Börja få ont i ryggen så gjorde inte så jätte mycket.
Bild: kolla asrolig film HAHHAHA
Idrott: Astråkigt. Det gick inte och göra något-.-
Sen gick jag hem och åkt sen drog vi till stallet.
Fixade allt tog in hästarna.
Sen drog vi till bysala ridhus.
Hoppade lite och red mycket dressyr.
Det gick faktist bra.
Han vägrade bara när jag hade höjt hindret till 80cm.
Men vi kom över det. Då hoppade jag det två gånger till sen var jag nöjd :')
Gick med honom sen och pussade lite på honom <3
Han börjar bli jättesnorig... Hoppas han inte börjar bli sjuk :(
Han fick ha tjocktäcke i natt <3 hihi

Bilden är söt (L) hihihi

Pöösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0