Tråkig kväll !

Det gick verkligen dåligt på träningen i dag (a)
Det börja med att vi kom iväg JÄTTESENT. Borsta Solo fort och sedan lasta vi.
Vi körde en lite annan väg för att vi inte trodde vi skulle komma upp för en backe.
Men då vare en annan backe vi inte kom upp för -.-
De som vi lånade Solo av fick komma med deras bra bil och köra upp hos.
Vi tog den bilen sen för vår suger. Vi var verkligen jätte sena.
Men vi kom fram precis när de andra började.
Jag hann inte rida fram.
Svårt att hitta knapparna. SUPER svårt. haha
Jag red skitt. Men han lyssnade bra i slutet när jag vågade rida mer.
Vi skyller på att att det var 1-2år sen jag red honom sist och då vare hoppträning (A) haha
Men jag kunde verkligen inte ha ridigt sämre xD
Åkte till min sjuka pojke sen <3 Han är mycket bättre i dag.
Men han har börjat hosta nu :( Snoret är det mycket bättre med (L)
Hoppas han blir frisk jag är så sjukt sugen på att rida i snön nu :)<3
Jag kommer ha jätte tråkigt i kväll.
Underhåll mig eller säg något jag ska skriva om i kväll ?


Jag beundrar dig att du rider såååå bra !

Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i Englands storstall

Vilken vacker pålle, även skimmeln ser superfin ut! :D

2010-11-27 @ 23:37:02
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: malin

naw, tack(a) <3

o säg inte sådär, tror inte någon annan hade gjort det speciellt mycket bättre :)

2010-11-28 @ 00:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0