af

Tjena :)

Har inte orkat uppdaterat på ett tag.
Hoppträningen i går gick helt ok :)
Gick galet bra i början.
Skulle hoppa 90bana sen och det gick super bra till hinder numner 6 där kom jag jätte dåligt till med typ korsgalopp och slarvig ridning så jag stana honom med lite hjälp av cocktail xd
Efter det tog det stop i honom vägra massor av gånger på samma hinder innan jag kom över sen var den en kombination efter och den tog det också stop på.
Vi började om lite och tog ett annat hinder och sen körde på dom han inte hoppade förrut då gick det mycket bättre :) Sen hoppade han resten av banan jätte fint :) <3

Jag är jätte nöjd över honom :') lite irriterad på mig bara att jag stanna honom och inte bara tryckte på så han kanske rev istället  :p haha

jaja :)

Idag var det prao fixa massa inför att Lotta Börje (?) björe (?) skulle komma :)
Fick göra massa i gamla privat :( Jätte läskigt :( hahah jaja xd
Hann inte rida sen eftersomdet var något polenmöte sen ;)

Pöööössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0