Hejsan

Tjo bloggen.

Vaknade i morse av att massa folk sprang utanför.
Starten till en stor origenteringstävling lång längre bort på vår väg xD

Hände inte så mycket föres vi åkte till stallet.
Jag fixa allt i stallet först.
Sen byggde jag upp en bana.

Dena bana blev det.
Först innan jag började hoppa så körde jag lite Nh-övningar.
Sen fixade jag cocktail och sen ut och rida fram.
Han hade damp. Sprang ifrån mig och lyssna inte alls.
Jag fick panik.
Han var så himla pigg och lyssna inte.
Jag gick ut på gräddet och galoppera av honom.
Herregud villken enegri han hade :s
Tillbaka till padocken och hoppa.
Då gick det bra :D
Red först bommar sen galopp på galoppbommarna vidare på hindret.
Körde den bana kanska många gånger.
Han drog som BARA DEN till hindret och efter :s
Det var väldigt bra övning i dag efter som han skulle korta traven på travbommarna
och korta galoppen över galoppbommarna.
Men efter mer än en timme ridning började det sätta sig :D haha
Lagom svättig var han :s xD hahaha

Oj det blev lång text :s

pööösssssNNNNN


Kommentarer
Postat av: Becky :)

Den övningen ska jag nog göra med Bolero ! ;D

tack för tipset (aa)

2010-10-23 @ 18:08:10
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0