Hejsan

Prao på krk i dag ;)

Fick mocka, packa hö, utfodra, släppa in/ut, borsta alla hästar, tvätta Amanda och försöka klippa agaton (A) xd
Det gick inte så bra så dom fickta över xD

Efter praoen så lämna jag en lapp på skolan och sen dra till pållen :)
Fick träffa lilla maja :') hihi
Red dressyr på en dum ponny :( haha
Det gick inte så bra och fick bara damp på mig och sen när jag ställde krav på han så dampa han :(
Började stegra och dampa :s haha
Så tillslut satte jag upp mamma så hon fick rida (A) xD
Det gick bra vissa stund :)
Han kör gärna kamel still med mamma xD

Nej, jag fryser nu så ska försöka dra mig till duschen :)



Vad gör jag för fel ? Något fel gör jag.

Pöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0