hoi

Kom nyss hem från stallet. Vi hade natt fodringen ;)

Dagens ridtur.
Hoppning

Hoppade denna övning. Väldigt exkel ;)


Rött= Galopp
Grönt= Trav

Aa, gjorde lite andra svängar också men a xD
Slutade med att hindret låg på 95 cm :D Hihi busigt (a')
Mamma tycker att jag ska börja hoppa högre hinder på träningarna eftersom jag ska tävla LC och så xD
Men är jag ärlig börjar jag själv tvecka ;s ingebra ;o haha

Men asså vissa språng på hindret blev JÄTTE roliga xD
Haha hoppade av JÄTTE långt innan och allt xD hahaha
Vi är jätte taggade för tävlingar xD

Orkar inte skriva mer :)


Kommentarer
Postat av: mikaela skoglund

sv; haha okej nice.. taggat för krk nurå? ;D

2010-10-08 @ 22:07:42
URL: http://mikaaelaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0