PööössN

Prao idag :)
Det var nice ;)
sista den :(

Vi fick rida :D jag red davve :) gu vad härlig ponny :)
blev väldigt fast i vänster tyglen tror jag det var men det var säkert för jag spände mig men jaja :)
Det gick väldigt bra :)
Älskar att rida nya häst <3 haha

Sen åkte vi och köpte massa mat till cocktail. Så nu får han massa ny mat xD
Red ut barbacka också :)
Helt klockrent han gick i traven. Jag red med pullartränset och tror faktist han gillar det bäst ;/
Jag vill ju kunna rida honom lika fint med vanligt achem (?) träns ;/ <3 jaja

Nu orkar jag inte skriva mer xd

just ja jag kanske ska köpa dressyrsadel :D om den passar ;)



Pöööössss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Testa remontnosgrimma inte för att det är så snyggt men det är bra. Dolly har det nu hade förut aachennosgrimma men hon funkar bättre på remont fast var typ tusen år sen jag red på aachen på henne. (:

2010-10-15 @ 21:26:36
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0