:)

Usch för min dåliga uppdatering.

Idag hade jag skola ända till 3 slutar i vanliga fall kl 12 men det var verkligen värt det.

För vi fick träffa Mietek Grochers som var med i andra världskriget. Överlevde 9 olika koncentakonsläger.
Underbar person. Jag är sjukt glad att han kommer till vår skola och har snackat om hur han överlevade.
Han har nog varit hos oss i flera år. Han är ju väldigt gamal så.

Det var en HEMSK berättelse tycker det är synd att inte alla får höra honom.
Jag tycker också att ALLA som rösta och tycker om Sverige Demokraterna borde höra honom.

Han har skrivet boken "Jag överlevde" också.


Nu ska jag snart dra mig till köping för jag ska till körskola och lite annat.


Pööööööösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0