hejsan

Resultat från dressyr tävlingen i dag :)

Jag är sjukt nöjd över vår insats i dag :D

Red fram i skritt och lite trav utanför padocken och där blev han väldigt okoncentrerad på mig för det sprang massa kossor eller något i hagen brevid vägen. haha
När vi gick in i padocken vart han sjukt fin :') Känslan är underbar <3
Han känns mycket bättre än vad det ser ut xD haha

Inne på banan kom jag själv på mig att jag spänner mig sjukt mycket när jag kommer in så jag "rullade" axlarna. Haha för att bli mjukare och det hjälpte typ :p Vi fick små missar som tex. vissa hörnpasseringar vart dålig.
För att vara får första lokala är jag GALET nöjd :o <3 Fick fick 58,88% och det var bättre än vad vi fick på klubbtävlingen i bysala :o (då kanske ni förstår att jag inte var glad på dommaren :O?)
Jaja vi kom inte sist tror det blev 9 plats av 12 stater :D Så är väldigt nöjd :) <3

Pöööössss


Nu är vi på gång <3
Älskling <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Nej va kul :D Grattis :D

Jag skulle vilja pröva en dressyr en vacker dag, när jag vågar xD

2010-09-05 @ 19:39:53
URL: http://darkdog.blogg.se/
Postat av: Helene

Vi talade om er i sekretariatet idag. Hur jättefint ni red idag. Malin berömde er ritt och sa att Cocktail gick mycket mjukare och bättre än på klubbtävlingen, så jag tror nog att det fanns en anledning till att ni fick högre poäng idag än då. Ni förtjänade helt enkelt mer idag!!! Grattis och kul att det bara går bättre och bättre:)

2010-09-05 @ 20:14:37
Postat av: Lina

Sv; den svarta nordsvensken är min syster som rider. Hon ska KANSKE ställa upp i en klubbtävling med han nästa sommar när hon fått mer muskler på han ^^

2010-09-05 @ 20:25:34
URL: http://darkdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0