iiooii

Jag mår inte bara.

Det är p.g.a att Cocktail inte är lika lycklig som förr :(
Har han ont? Har han träningvärk?Gillar han inte mig? Gillar han inte att hoppa längre?

Jag vet inte vad som är fel :( <3 Jag älskar honom så himla mycket och vill att han ska vara lycklig <3

Träningen gick inge bra. Han vägrade hela tiden. Ville inte hoppa. Stog imot jätte mycket.
Vi ska testa hoppa lite oftare och se om han bara behöver få in rutinerna. Vi ska hoppa lite små skutt 3-4 gånger i veckan. Helst på ett gärde, eller en lång väg så jag kan galoppera fort och skojj hoppa :) Hoppas han verkligen får det där suget igen :) <3

Sen tror jag att jag börjar bli sjuk. Ont i halsen som bara denn. Feber vet jag inte. Men ska ta det innan jag ska sova. Man kan ju få slippa skolan om inte annat (aaaaa'

Pööööööösssss



Älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; neeej, aaasmkt hiss :D

2010-09-01 @ 20:41:38
URL: http://mikaaelaskoglund.blogg.se/
Postat av: Erika

Kanske skulle kolla ryggen?

2010-09-03 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0