jag orkar inte rubriker

Skolan i dag var okej ;)

Språk: Gjorde inget med engelskan orkade inte.
No: Jag jobbade på bra.
So(hi): Kollade film på Hitler hur han kom till makten somna hela tiden ;o Försökte verkligen vara vaken men gick inte ;s haha Flera som somna (A)
So(geo): Jobbade med afrika :p

Slutade 12 ;) chill ;D Drog och käka kebab :s haha gott ;p Sen cyklade jag till stallet :)

nästan punka+förklyd emelie= jobbigt :( haha jaja xd bra för fettet xd

Målade 7 bommar typ (A) duktig jag är :p haha
Sen skulle det hoppas :) Ändas 20-50 hinder :p haha det var kul xd Han var taggad och tyckte det var kul :)
Skritta fram ute och skritta/trava av ute också :) var typ endast 20-30min som jag red i padocken :p haha

Är nöjd över pållen :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0