pööösss

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT

Skolan idag var seg/tråkig?

ea: Lyssna musik på datorn, matte och bdb och fb :D
Matte: Jobbade bra faktist men ligger efter i alla fall.
Sve/Eng: Hade datorn så blev musik, översätta en text på engelska till svenska.
Svenska: Hade datorer här med. Chill, kommit ganska långt med mitt muntligtanförande.
Lunch: USCH -.-
Musik: HATAR MUSIK. Klara ialla fall G på piano men nästan VG om jag inte hade varit SÅ himla nervös att jag blev alldels skakis och svettig. DAMP

Sitter här nu är trött och lyssnar musik.
Ska till stallet när mamma kommer hem.
Blir nog kolla film med Mickis i kväll :)
Om jag inte har somnat då ;o haha
DET REGNAR NU :(

pööööööössssss


Har inga bilder :(

Kommentarer
Postat av: DUVETNOGINTEVEM:D:D:DD:D

nähe

2010-09-17 @ 14:38:27
Postat av: Becky! :)

såg vad du skrev på bdb, hur e det? :( <3

2010-09-18 @ 13:04:01
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0