Tävling

KOMMER INTE IN PÅ TDB -.- Sista dagen för hallsta i dag ju ;s
Tävlingar jag vill på.

Hoppning
Hallsta 26 september - LD ev. LC
Örebro 17 October - LD+5 ev LC

Dressyr
EV.  Baståsen 9 October - LB:0/LB:1
EV.  Köping 7 November - ?

I vår hoppas jag på att få va med i Köpings dressyr lag i div. 3 :D Kommer få va med om det blir ett lag! Helt säker på det nästan (y'

Hoppningen känns det ovärt att ens försöka va med i :/ SJUKT tråkigt. Det är alldels för många som vill va med.
Tråkigt att det blivigt så.






Favorit bilder i repris !

Kommentarer
Postat av: Mälina

Hej Hejsan!



Jag undar om du vill ha en ny desing helt gratis?

Kontakta mig på [email protected]!

2010-09-12 @ 14:21:30
URL: http://stickeritch.blogg.se/
Postat av: Maritna

hejsan, jag heter martina o jag frågade en tjej som heter johanna o frågade ifall hon kunde blogg.se bra, men det kunde hon tydligen nt så bra så hon gav mig ett tips o det var dig! o jag undrar om du vill hjälps mig att lägga in header o hjälpa mig med färger o så :) ?

kram / Martina

2010-09-13 @ 19:18:57
URL: http://vettefanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det är så många som vill vara med kan dom ju göra 2 lag :D

2010-09-14 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0